Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Generelt om kortspill
| kortspileren 10.02.2007 Skriv svar Warning: Undefined variable $bilde in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 | Re: President Jeg har alltid spilt slik at kløver 3 tar alt! Du kan legge på kløver 3 når som helst (enkel, dobbel, trippel) og at bunken går ut. Vi pleier også å spille med jokere som er høyest etter kløver 3. Etter der kommer ALLE 2erne, så essene osv... ruter 2 er ikke annet en en vanlig toer |
Spillforslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| president | Lene 03.03.2005 | Christian 03.03.2005 |
| President utenfor Norge | Aleksander 18.08.2006 | runeb 13.11.2006 |
| President | Mads 29.05.2004 | Kolli 17.11.2010 |
| Kortspill på nett | Mads 29.05.2004 | Tobias 26.08.2011 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com




